KeuruPemulihan pengubah kuasaKeperluan pemeriksaan

  • masa pelepasan:2024-02-02 11:17:36
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:70
  • Penerangan pantas:

    Keuru,Apabila sampel minyak digunakan, spesifikasi teknikal keselamatan dan keselamatan api di tempat akan dilaksanakan secara

Kandungan artikel

Apabila sampel minyak digunakan, spesifikasi teknikal keselamatan dan keselamatan api di tempat akan dilaksanakan secara ketat.

Sebelum dan selepas mengambil sampel, bersihkan periferi port sampel dengan kain bersih atau tanpa rambut.

KeuruPeralatan induktif sekunder di stesen pengedaran (seperti pengubah, pengubah tensi,KeuruSpesifikasi pengubah tenggelam minyak, reli kenderaan, AC, dll.), semua bekerja secara biasa. Menurut semasa AC, inti pengubah resisten angin akan mengeluarkan bunyi "buzzing and buzzing" dengan irama yang sama dan nada tertentu. Staf operasi pengubah seharusnya memahami dan menangkap ciri-ciri bunyi,KeuruPenukar tiga fasa, dan akan ada bunyi dan bahkan "crackling" dalam kes kegagalan peralatan umum& rdquo; Bunyi memuat dan membuang boleh membedakan generasi dan ciri-ciri perisian biasa cacat menurut undang-undang muzik dan perubahan bunyi apabila segala-galanya normal dan tidak normal.

Matikan valv pintu (valv kupu-kupu) komputer tablet kiri dan kanan dari radiator paip panas untuk mengisolasi minyak dalam radiator paip panas dari minyak dalam tangki, untuk mengurangi tekanan kerja dan kebocoran. Selepas lokasi kebocoran ditentukan, perawatan permukaan yang sesuai akan dilakukan, kemudian bahan mentah biru Fushi akan dipilih untuk perawatan penyegelan.

PetropavlovskPembuat pengubah jenis kering

Menghindari kerosakan mengisolasi secara tidak sengaja semasa penyelamatan: apabila memperbaiki inti gantung pengubah kuasa, perhatian istimewa akan diberikan kepada penyelamatan koil solenoid atau mengisolasi lengan anti air. Jika terdapat kerosakan scratch, ia akan dikendalikan dengan betul.

Pengubah kuasa digunakan dalam semua jalur kehidupan


KeuruPemulihan pengubah kuasaKeperluan pemeriksaan



Apakah mod kawat pengubah jenis kering?

Penukar jenis kering, peralatan elektrik statik digunakan untuk mengubah semasa AC (semasa) nilai piawai tertentu ke jenis lain atau beberapa jenis voltaj kerja (semasa) dengan frekuensi yang sama dan nilai piawai yang berbeza. Menurut data pemeriksaan pengumpulan pengawasan kuartal ketiga tahun lepas yang dibebaskan oleh AQSIQ, diantara jenis komoditi pengubah jenis kering yang dihasilkan oleh penghasil di provinsi dan daerah bandar di seluruh negara, jenis komoditi ditemukan tidak konsisten dengan persediaan spesifikasi yang berkaitan, sampel minyak hanya boleh digunakan selepas berdiri cukup.

Di mana untuk dijualIn order to better reduce the probability of short-circuit fault of relay protection dry-type transformer, prevention and key are & ldquo; Pencegahan dan Manipulasi & rdquo; Adalah dominan.

Menghindari kerosakan mengisolasi secara tidak sengaja semasa penyelamatan: apabila memperbaiki inti gantung pengubah kuasa, ia akan dikendalikan dengan betul.

Isolasi konduktor pengubah kuasa adalah bahagian utama pengisihan dalaman. Beberapa konduktor patut melewati tengah koil elektromagnetik, atau diantara koil elektromagnetik, tongkat besi dan dinding tangki minyak kereta. Oleh itu, perlu memastikan bahawa jenis konduktor ini mempunyai kekuatan pemampatan isolasi yang cukup, iaitu ruang izolasi.


KeuruPemulihan pengubah kuasaKeperluan pemeriksaan



Container pengumpulan adalah botol kaca tanpa warna dengan plug kaca tanah mulut luas dengan volum .kg atau kg. - botol akan dikumpulkan pada masa untuk analisis dan eksperimen. Label akan diletak semasa pengumpulan. Perhatikan nama sumber, tarikh pengumpulan,KeuruPenukar jenis kering 500 KVA, orang pengumpulan, kondisi cuaca dan bahan-bahan lain sampel minyak.

Sedia dan efisienOperasi pengubah tenggelam minyak

Untuk mempromosikan penggunaan pengubah penyimpanan tenaga, Kementerian Kewangan, Kementerian industri dan teknologi maklumat dan Komisi Pembangunan Negara dan Reform bersama-sama mempromosikan peraturan terperinci untuk pelaksanaan pengubah distribusi penyimpanan tenaga produk penyimpanan tenaga yang bermanfaat bagi projek rakyat sejak , menyediakan subvenci - yuan / KVA untuk pengubah penyimpanan tenaga.

Jika volum pengubah kuasa terlalu kecil, pengubah akan dimuatkan terlalu lama dan mudah untuk menghancurkan mesin dan peralatan. Oleh itu, kapasitas nilai pengubah patut dipilih mengikut konsumsi kuasa, yang tidak sesuai untuk terlalu besar atau terlalu kecil.

KeuruUntuk menjalankan percubaan minyak pengubah kuasa lebih baik, perlu sampel minyak pengubah kuasa. Kerja pengumpulan patut dilakukan pada hari matahari kering. Kanting yang biasa digunakan dan kaedah pengumpulan sampel semasa pengumpulan mempunyai kerosakan segera sama ada kualiti spesifik minyak boleh benar-benar disebut. Sampel minyak untuk ujian tekanan AC tidak boleh kurang dari .kg, dan sampel minyak untuk ujian mudah tidak boleh kurang dari kg.

Pembuat pengubah jenis kering

Operasi pengubah tenggelam minyak

KuruMaklumat produk lain
  • BielefeldPlatform mengangkat topi bergerak sendiriApakah prinsip reka bentuk

    BielefeldPlatform mengangkat topi bergerak sendiriApakah prinsip reka bentuk

  • BielefeldLift pencahayaan tahapPasaran profesional semakin meningkat, harganya akan naik

    BielefeldLift pencahayaan tahapPasaran profesional semakin meningkat, harganya akan naik

  • RanchiKarakteristik pengubah distribusi jenis keringSebilangan besar digunakan di bilik pemeriksaan

    RanchiKarakteristik pengubah distribusi jenis keringSebilangan besar digunakan di bilik pemeriksaan

  • Scarzhisco carmennaPlatform angkat elektrik Platform angkat hidraulikApa yang perlu diperiksa sebelu

    Scarzhisco carmennaPlatform angkat elektrik Platform angkat hidraulikApa yang perlu diperiksa sebelu

  • Scarzhisco carmennaPembuat paksi naikKetidakfahaman produk

    Scarzhisco carmennaPembuat paksi naikKetidakfahaman produk

  • HodmezovasarhelyJembatan naik trak bekasCara menyelesaikan masalah pengudaraan dan penyejukan

    HodmezovasarhelyJembatan naik trak bekasCara menyelesaikan masalah pengudaraan dan penyejukan

  • HodmezovasarhelyPlatform mengangkat trek panduan tetapAdakah anda memerlukan profesionalisme? Apa ya

    HodmezovasarhelyPlatform mengangkat trek panduan tetapAdakah anda memerlukan profesionalisme? Apa ya

  • HodmezovasarhelyLift penglihatan rumah tanggaInstitut Penyelidikan Warna Antarabangsa

    HodmezovasarhelyLift penglihatan rumah tanggaInstitut Penyelidikan Warna Antarabangsa

  • segera:Peringatan: Maklumat KeuruPemulihan pengubah kuasaKeperluan pemeriksaan memberi anda KeuruPemulihan pengubah kuasaKeperluan pemeriksaan oleh syarikat kami, perkhidmatan KeuruPemulihan pengubah kuasaKeperluan pemeriksaan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk KeuruPemulihan pengubah kuasaKeperluan pemeriksaan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian KeuruPemulihan pengubah kuasaKeperluan pemeriksaan. KeuruPemulihan pengubah kuasaKeperluan pemeriksaan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di KeuruPemulihan pengubah kuasaKeperluan pemeriksaan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!